Новини компаній
17:00, 19 квітня
Pepsi презентує новий візуальний стиль в Україні
Новини компаній
Pepsi представляє наймасштабнішу за останні 14 років візуальну трансформацію бренду, яка наразі триває в Україні. Ця зміна відображає нову еру розвитку бренду, втілену в сучасній та сміливій айдентиці, яку вже можна побачити на полицях магазинів.
В рамках масштабного глобального ребрендингу, що охоплює понад 120 країн світу, Pepsi поєднав у оновленому логотипі яскравий електричний синій та чорний кольори. Ця динамічна комбінація символізує нову еру бренду, що рухається вперед і готовий прийняти майбутнє.
Таке переосмислення логотипа поєднує багату спадщину Pepsi з сучасними тенденціями та спрямоване на посилення присутності бренду на ринку. Оновлюючи свої знакові кольори та впроваджуючи логотип, повний вібруючого пульсу, Pepsi прагне поглибити свій зв'язок зі споживачами і підкреслити свою роль не просто напою, а культурного феномену, що об’єднує людей і створює незабутні моменти у повсякденному житті, заохочуючи споживачів насолоджуватися яскравими смаками та унікальними враженнями, які вони приносять.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Ф’юрі вже не фаворит: Прогноз на бій року від FAVBET
Новини компаній
18:00
4 травня
«З крамниці – до позицій»: клієнти EVA передали ЗСУ понад 200 коробок засобів для прання та гігієни
Новини компаній
11:00
2 травня
16:00
29 квітня
14:00
29 квітня
08:40
29 квітня
Великодній презент для всіх українців: у кіно стартує сімейна комедія “Крашанка” з улюбленими акторами
Новини компаній
17:00
26 квітня
Спецтема
live comments feed...